måndag 6 september 2010

Brev till Lars Ohly

Hej Lars


Efter valet den 19 september kommer jag upp till riksdagen. Min son Vincent är då lite över sju månader gammal och eftersom min sambo är egenföretagare blir det med din politik dags för: bröstpump för mig och konkurs för min sambos företag!?


I förebyggande syfte skickar jag en pump till dig, använd den i din fortsatta kampanj. Lycka till med att övertyga om att en pump är det som ska lösa föräldraledigheten…en pump som tar alla pauser och kanske inte är det roligaste man kan göra! Tro mig jag pumpade den första tiden, plus under en kajakkampanj runt Blekinges kust… roligare kan man (läs kvinna) ha!


Än en gång lycka till med pumpen


Anna Ekström

Riksdagskandidat FP



För att föräldrar får välja själva! För en föräldraledighet som även egenföretagare kan leva med!


Och....alla barn tar inte flaskan...hur f*sen tänkte Ohly lösa det?...


1 kommentar:

  1. Undebart Anna! Hoppas du skickar detta till honom också :-). Kram och lycka till!

    SvaraRadera