söndag 18 april 2010

Årets Valfoton!

Förra onsdan lyckades jag slänga mig i duschen, ta på mig rena kläder som inte blivit nerdregglade/kräkna av V (dock höll de på att bli till att byta precis innan jag åkte då Lillkillen bestämde sig för att vilja äta lite till innan jag kom iväg) och komma iväg till fototräffen, lite sen som vanligt men ändå.
Väl på plats i Ronnebys stadshus kände jag mig grymt underklädd. Mina partivänner såg proffsigt klädda och snygga ut...Ahhh varför kunde jag inte klätt upp mig lite också - var min känsla. DOCK! Hade bestämt mig sedan länge att jag skulle köra på kläder jag använder dagligen...dvs. mina vanliga jeans och tröja. Varför? Därför! Det är kläderna som är jag...det är En Oklassisk Politiker.


Här är resultatet: Vilka är bäst? Till stor affisch, till mindre folder och visitkort?

Nr 1



Nr 2




Nr 3






Nr 4




Nr 5



Nr 6 En gemensam bild på Blekinges förstanamn på Kommun, Riksdag och Landstingslista


4 kommentarer:

  1. Okej: Have mercy, Ringarna under ögonen är autentiska efter 8 veckor utan sömn vid fototillfället:) En Oklassisk Politiker och Mamma:)

    SvaraRadera
  2. Bild nr 3 är Anna.
    /Rita

    SvaraRadera
  3. Jag säger visst är nr 3 Anna men den kanske inte passar riktigt i det sammanhanget.
    Jag skulle valt nr 2 på en stor afficsh och 2:an alternativt 5:an till foldern.
    /Lycka till Henrik Z

    SvaraRadera
  4. 2'an och 4'an, kanske 5'an

    SvaraRadera